نرم افزار مدیریت کار (BPMS)

E&E WMS

نرم افزار مدیریت کار (BPMS) ​
تعریف انواع درخواست به صورت درختی نامحدود، تعریف فرم درخواست با فرم ساز داینامیک، تعریف Workflow مرتبط با هر درخواست، تنظیم دسترسی به فیلد های فرم درخواست برای مراحل Workflow، داشبورد تحلیلی، کنترل تاخیر، بایگانی فرم پر شده نهایی به سیستم سوابق

معرفی نرم افزار

ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.
ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.
ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.

نگاهی به نرم افزار مدیریت کار (BPMS)

ویژگی های عملکردی نرم افزار

پشتیبانی از مدل چند شرکتی با قابلیت عملکرد یکپارچه و یا جداگانه
پشتیبانی از مدل چند شرکتی با قابلیت عملکرد یکپارچه و یا جداگانه
طبقه بندی درختی اسناد بر اساس موضوع، نوع سند، واحد سازمانی و ...
طبقه بندی درختی نامحدود انواع درخواست بر اساس فرایند، واحد، پروژه، موضوع و …
گردش کار کارتابلی انواع درخواست
گردش کار کارتابلی درخواست ایجاد، تغییر، ابطال، رونوشت اجرایی و ورژن خارج از کنترل مدرک
فرم ساز داینامیک با امکان تعریف انواع فیلدهای اطلاعاتی به تفکیک نوع سند
فرم ساز پیشرفته با کنترل سطح دسترسی و محرمانگی به تفکیک فیلد در گردش اطلاعات و مشاهده اطلاعات
کنترل دسترسی در سطح ثبت و مشاهده انواع درخواست
کنترل دسترسی به اسناد و محرمانگی جهت مشاهده، دانلود، چاپ
Log کامل فعالیت های کاربران با جزییات در حد دسترسی به هر صفحه از هر مدرک، ورود و خروج از سیستم، ویرایش ها و ...
Log کامل فعالیت های کاربران با جزییات
پیگیری و ردیابی الکترونیک درخواست و داشبورد مدیریت اطلاعات
پیگیری و ردیابی الکترونیک درخواست مدرک و داشبورد مدیریت اطلاعات

ویژگی های فنی نرم افزار

تحت وب
تحت وب
امکان اتصال به سایر نرم افزارها با Web API و SQL View
امکان اتصال به سایر نرم افزارها با Web API و SQL View
امکان استفاده در PC، Tablet و Mobile
امکان استفاده در PC، Tablet و Mobile
بانک اطلاعاتی SQL Server
SQL
ASP.net core , .net8

ASP.net core , .net 

لیست ویژگی های نرم افزار

ویرایش محتوا
  • اتوماسیون تعریف و گردش فرم های سازمان براساس الگوهای از پیش تعریف شده (workflow engine)و تولید سوابق مبتنی بر BPMS
  • پیاده سازی سیستم Helpdesk و Ticketing
ویرایش محتوا
  • امکان تعریف انواع درخواست یا خدمت (Ticket Type) به صورت نامحدود و درختی
  • امکان تعریف گردش کار انجام کار (Dedicated workflow per ticket type) به صورت منحصر به فرد و داینامیک با تعداد مراحل مختلف و نامحدود برای هر یک از انواع خدمت
  • امکان تعریف انواع فرم داینامیک به تفکیک درخواست و تخصیص مسوول تکمیل اطلاعات به تفکیک ذیربطان گردش کار متصل به فرم درخواست
  • امکان محدودسازی انواع تیکت قابل مشاهده به تفکیک گروه کاربری افراد، هنگام ثبت تیکت یا درخواست
  • امکان تعریف مجوزها شامل تایید، رد و ارجاع به مراحل قبل جهت اصلاح یا تکمیل توضیحات یا انجام کار مجدد
  • امکان تعریف مهلت برای هر مرحله از گردش کار و کنترل زمانی، تاخیر و ...
ویرایش محتوا
  • امکان فعال سازی ارجاع به سرپرست، رئیس یا مسئول بالادست هنگام تاخیر در انجام وظایف در هر مرحله از گردش کار
  • امکان مطالعه روند طی شده درخواست (Ticket)با جزییات کامل شامل توضیحات، فایل های پیوست و ... پیش از انجام کار
  • امکان ثبت توضیحات در هر مرحله از گردش کار توسط مجری
  • امکان الصاق پیوست در هر مرحله از گردش کار توسط مجری
  • امکان دریافت مشورت در هر مرحله از انجام کار
  • دریافت تاییدیه انجام کار در پایان گردش کار از درخواست کننده Ticket
  • امکان ارجاع مجدد تیکت به مراحل قبل در صورت عدم تایید کار انجام شده توسط درخواست کننده Ticket
  • امکان بسته شدن تیکت در انتهای درخواست توسط درخواست کننده تیکت و یا رد درخواست برای مراحلی از گردش کار تیکت که مجوز رد درخواست را دارند
  • حفظ و نگهداری سوابق Ticket های ثبت شده در سیستم
  • امکان دسترسی به بانک دانشی تخصیص یافته به سیستم Ticketing پیش از ثبت تیکت (یکپارچه با سیستم مدیریت مدارک E&E DMS)
  • Viewer مستندات و پیوستها به صورت Built-in داخل نرم افزار و یکپارچه با نرم افزار E&E DMS
  • امکان پی گیری و مشاهده گردش تیکت های ثبت شده توسط کاربر
  • دسترسی نامحدود به سوابق تیکت های ثبت شده برای کاربران ارشد نرم افزار
  • امکان دریافت گزارش از Ticket های ثبت شده با پارامتر های از تاریخ تا تاریخ، از شماره تا شماره، وضعیت درخواست شامل در جریان، خاتمه یافته یا رد شده، درخواست های به موقع یا تاخیر یافته و ... و نیز پارامتر های ترکیبی
  • امکان دریافت خروجی Excel از نتایج گزارش مورد بالا

لیست ویژگی های نرم افزار

sassico pricing image
  • امکان تعریف انواع درخواست یا خدمت (Ticket Type) به صورت نامحدود و درختی
  • امکان تعریف گردش کار انجام کار (Dedicated workflow per ticket type) به صورت منحصر به فرد و داینامیک با تعداد مراحل مختلف و نامحدود برای هر یک از انواع خدمت
  • امکان تعریف انواع فرم داینامیک به تفکیک درخواست و تخصیص مسوول تکمیل اطلاعات به تفکیک ذیربطان گردش کار متصل به فرم درخواست
  • امکان محدودسازی انواع تیکت قابل مشاهده به تفکیک گروه کاربری افراد، هنگام ثبت تیکت یا درخواست
  • ارجاع کار به صورت خودکار به کارتابل یکپارچه E&E
  • امکان تعریف مجوزها شامل تایید، رد و ارجاع به مراحل قبل جهت اصلاح یا تکمیل توضیحات یا انجام کار مجدد
  • امکان تعریف مهلت برای هر مرحله از گردش کار و کنترل زمانی، تاخیر و ...
  • امکان فعال سازی ارجاع به سرپرست، رئیس یا مسئول بالادست هنگام تاخیر در انجام وظایف در هر مرحله از گردش کار
  • امکان مطالعه روند طی شده درخواست (Ticket)با جزییات کامل شامل توضیحات، فایل های پیوست و ... پیش از انجام کار
  • امکان ثبت توضیحات در هر مرحله از گردش کار توسط مجری
  • امکان الصاق پیوست در هر مرحله از گردش کار توسط مجری
  • امکان دریافت مشورت در هر مرحله از انجام کار
  • دریافت تاییدیه انجام کار در پایان گردش کار از درخواست کننده Ticket
  • امکان ارجاع مجدد تیکت به مراحل قبل در صورت عدم تایید کار انجام شده توسط درخواست کننده Ticket
  • امکان بسته شدن تیکت در انتهای درخواست توسط درخواست کننده تیکت و یا رد درخواست برای مراحلی از گردش کار تیکت که مجوز رد درخواست را دارند
  • حفظ و نگهداری سوابق Ticket های ثبت شده در سیستم
  • امکان دسترسی به بانک دانشی تخصیص یافته به سیستم Ticketing پیش از ثبت تیکت (یکپارچه با سیستم مدیریت مدارک E&E DMS)
  • Viewer مستندات و پیوستها به صورت Built-in داخل نرم افزار و یکپارچه با نرم افزار E&E DMS
  • امکان پی گیری و مشاهده گردش تیکت های ثبت شده توسط کاربر
  • دسترسی نامحدود به سوابق تیکت های ثبت شده برای کاربران ارشد نرم افزار
  • امکان دریافت گزارش از Ticket های ثبت شده با پارامتر های از تاریخ تا تاریخ، از شماره تا شماره، وضعیت درخواست شامل در جریان، خاتمه یافته یا رد شده، درخواست های به موقع یا تاخیر یافته و ... و نیز پارامتر های ترکیبی
  • امکان دریافت خروجی Excel از نتایج گزارش مورد بالا

پرسش های متداول

ویرایش محتوا

بله ، براساس نیاز مشتری امکان ارائه نرم افزار مدیریت کار به صورت on-premise ( نصب بروی سرور مشتری ) و یا ابری ( نصب بروی سرورهای E&E و یا روی اینترنت ) وجود دارد. 

ویرایش محتوا

در لایسنس on-premise کلیه حقوق بهره برداری از نرم افزار بدون محدودیت زمانی متعلق به خریدار نرم افزار می باشد.
اما تامین و نگهداری از زیرساخت شامل سرور ، تهیه بک آپ و نگهداری شبکه برعهده مشتری بوده و شرکت های سیستم های کارا و اثربخش صرفا ارئه دهنده خدمات پشتیبانی برای نرم افزار در مدت زمان اعتبار قرارداد خدمات پس از فروش می باشد.
اما در نسخه ابری تامین زیرساخت از جمله سرور ، شبکه ، تهیه بک آپ و مانیتورینگ به طورکامل توسط متخصصین شرکت سیستم های کارا و اثربخش انجام می پذیرد.
همانند هرنوع سیستم اجاره ای دیگر مادامی که هزینه اجاره ماهانه سرویس ابری توسط مشتری پرداخت می گردد ( ۲ ماه پیش پرداخت ) امکانات مربوط به سرویس ابری برقرار و ارئه می شود.
درصورت قطع پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ابتدا طی یک هفته سرویس یاد شده به صورت موقت قطع شده و در صورت عدم تمدید در مدت یاد شده کلیه اطلاعات به صورت خودکار از روی سرور حذف می شوند.