لیست ویژگی های نرم افزار
- امکان تعریف انواع درخواست یا خدمت (Ticket Type) به صورت نامحدود و درختی
- امکان تعریف گردش کار انجام کار (Dedicated workflow per ticket type) به صورت منحصر به فرد و داینامیک با تعداد مراحل مختلف و نامحدود برای هر یک از انواع خدمت
- امکان تعریف انواع فرم داینامیک به تفکیک درخواست و تخصیص مسوول تکمیل اطلاعات به تفکیک ذیربطان گردش کار متصل به فرم درخواست
- امکان محدودسازی انواع تیکت قابل مشاهده به تفکیک گروه کاربری افراد، هنگام ثبت تیکت یا درخواست
- ارجاع کار به صورت خودکار به کارتابل یکپارچه E&E
- امکان تعریف مجوزها شامل تایید، رد و ارجاع به مراحل قبل جهت اصلاح یا تکمیل توضیحات یا انجام کار مجدد
- امکان تعریف مهلت برای هر مرحله از گردش کار و کنترل زمانی، تاخیر و ...
- امکان فعال سازی ارجاع به سرپرست، رئیس یا مسئول بالادست هنگام تاخیر در انجام وظایف در هر مرحله از گردش کار
- امکان مطالعه روند طی شده درخواست (Ticket)با جزییات کامل شامل توضیحات، فایل های پیوست و ... پیش از انجام کار
- امکان ثبت توضیحات در هر مرحله از گردش کار توسط مجری
- امکان الصاق پیوست در هر مرحله از گردش کار توسط مجری
- امکان دریافت مشورت در هر مرحله از انجام کار
- دریافت تاییدیه انجام کار در پایان گردش کار از درخواست کننده Ticket
- امکان ارجاع مجدد تیکت به مراحل قبل در صورت عدم تایید کار انجام شده توسط درخواست کننده Ticket
- امکان بسته شدن تیکت در انتهای درخواست توسط درخواست کننده تیکت و یا رد درخواست برای مراحلی از گردش کار تیکت که مجوز رد درخواست را دارند
- حفظ و نگهداری سوابق Ticket های ثبت شده در سیستم
- امکان دسترسی به بانک دانشی تخصیص یافته به سیستم Ticketing پیش از ثبت تیکت (یکپارچه با سیستم مدیریت مدارک E&E DMS)
- Viewer مستندات و پیوستها به صورت Built-in داخل نرم افزار و یکپارچه با نرم افزار E&E DMS
- امکان پی گیری و مشاهده گردش تیکت های ثبت شده توسط کاربر
- دسترسی نامحدود به سوابق تیکت های ثبت شده برای کاربران ارشد نرم افزار
- امکان دریافت گزارش از Ticket های ثبت شده با پارامتر های از تاریخ تا تاریخ، از شماره تا شماره، وضعیت درخواست شامل در جریان، خاتمه یافته یا رد شده، درخواست های به موقع یا تاخیر یافته و ... و نیز پارامتر های ترکیبی
- امکان دریافت خروجی Excel از نتایج گزارش مورد بالا