نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS راهکاری هوشمند برای سازمانهاست که امکان طبقه بندی مدارک بر اساس فرایند، واحد سازمانی، گروه محصول، نوع سند و … را فراهم میکند.
نرم افزار کنترل مستندات E&E DMS با گردش کار (Workflow) پیشرفته، فرآیندهای ایجاد، ویرایش و ابطال مدارک را بهصورت خودکار مدیریت میکند.
قابلیتهایی مانند Version Control، رونوشت اجرایی، ایمپورت گروهی اسناد و تعیین سطح دسترسی امنیت و نظم اسناد را تضمین میکنند. همچنین با کارتابل اختصاصی و Built-in Viewer، دسترسی و پیگیری مدارک را تسهیل میکند. این نرمافزار برای صنایع مختلف مناسب است.
نرم افزار مدیریت اسناد E&E DMS، به بهبود فرآیندهای سازمانی و افزایش کارایی و اثربخشی آن ها، کمک قابل توجهی می کند.
نرم افزار کنترل مدارک E&E DMS ویژه صنعت دارو و غذا به عنوان نرم افزار مدیریت مدارک GMP ، کلیه الزامات GMP و GMP EU را در صنعت دارو و غذا، از جمله GAMP 5 Guide به طور کامل پوشش می دهد. در حال حاضر تعداد زیادی از بزرگترین شرکت های دارویی شیمیایی و بایوتک ایران در هلدینگ های دارویی معتبر، از نرم افزار کنترل مدارک E&E DMS، استفاده می کنند.
با استفاده از نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، کنترل اعتبار اسناد، فرایند درخواست رونوشت اجرایی، درخواست نسخه خارج از کنترل و ردیابی و جمع آوری آن ها به طور کامل، مکانیزه می شود. همچنین شما می توانید از مشاوره با تیم تخصصی CSV شرکت سیستم های کارا و اثربخش، برای اقدام جهت دریافت گواهینامه CSV، استفاده کنید.
شرکت سیستم های کارا و اثربخش، امکانات و خدمات ویژه ای را جهت دریافت گواهینامه CSV برای سیستم مستند سازی، به مشتریان نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، ارائه می دهد.
نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS ، به عنوان یک نرم افزار مدیریت مستندات ISO و بسیار فراتر از آن، در دسته بندی نرم افزارهای مرتبط با سیستم های مدیریت قرار می گیرد و برای شرکت های دارنده گواهی نامه ISO 9001،ISO 14001، ISO 45001 و سایر استاندارد های مدیریتی خانواده ISO، پوشش دهنده کلیه الزامات مربوط به مدیریت اطلاعات مدون است.
به عبارت دیگر، E&E DMS، یک نرم افزار مدیریت مدارک IMS جامع است که الزامات استانداردهای مدیریتی IMS را به طور کامل در حوزه مدیریت اطلاعات مدون سازمان، پوشش می دهد.
امکان طبقه بندی داینامیک مستندات در نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر امکان طبقه بندی مدارک بر اساس نظام ساختاری گذشته مبتنی بر واحدهای سازمانی، مدارک مرتبط با سیستم های مدیریت سازمان خود را بر اساس رویکرد فرایند محور مانند APQC و … و یا بر اساس استاندارد های مدیریتی خانواده ISO، طبقه بندی نمایید.
به این ترتیب، با استفاده از نرم افزار کنترل مستندات E&E DMS، مدارک سیستمی شامل، شناسنامه فرایند، روش اجرایی، دستورالعمل، فرم، آیین نامه و … به طور کامل تحت کنترل مکانیزه سیستم های مدیریت از جمله سیستم مدیریت کیفیت، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، امنیت اطلاعات، مدیریت انرژی، آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون، آزمایشگاه های پزشکی و … قرار می گیرند.
نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS ویژه صنعت خودرو با بیش از ۲۰ سال حضور در عرصه صنعت خودرو و قطعه سازی خودرو، دربردارنده امکانات لازم جهت پوشش کلیه الزامات استاندارد IATF16949 در صنعت قطعه سازی خودرو و بسیار بیشتر از آن می باشد. از این نرم افزار می توانید علاوه بر کنترل مدارک سیستمی، جهت کنترل مدارک مهندسی محصول و پروژه با رویکرد عمومی یا بر اساس الزامات خاص خودروسازان مانند SQA، SPASS و … استفاده نمایید.
در نتیجه می توانید مدارک مهندسی شامل، نقشه های ۲ بعدی (DWG و DXF)، نقشه های سه بعدی (CATIA SolidWorks، IGES،NX و …)، BOM، طرح کنترل و شناسنامه فنی برای هر قطعه یا Part number و انواع دیگر مدارک فنی را در زیر گروه هر گروه محصولی طبقه بندی و مدیریت کنید.
از امکانات نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS ویژه صنعت خودرو، می توان به امکان Import گروهی مدارک، 2D Viewer و 3D Viewer داخل خود نرم افزار و تحت وب، کنترل دسترسی به مدارک و محرمانگی اشاره کرد.
همچنین Log کامل فعالیت کاربران، خودکار سازی پروسه ایجاد، تغییر و ابطال مدارک، با استفاده از موتور گردش کار پیشرفته و داینامیک نرم افزار،Version Control، توزیع الکترونیک مستندات، کارتابل جامع یکپارچه جهت دریافت و ارسال ارجاعات، تنها بخش کوچی از صدها امکانی است که به شما در مدیریت و کنترل مدارک مهندسی EDMS کمک می کند.
نرم افزار کنترل مدارک E&E DMS ویژه صنعت دارو و غذا به عنوان نرم افزار مدیریت مدارک GMP ، کلیه الزامات GMP و GMP EU را در صنعت دارو و غذا، از جمله GAMP 5 Guide به طور کامل پوشش می دهد. در حال حاضر تعداد زیادی از بزرگترین شرکت های دارویی شیمیایی و بایوتک ایران در هلدینگ های دارویی معتبر، از نرم افزار کنترل مدارک E&E DMS، استفاده می کنند.
با استفاده از نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، کنترل اعتبار اسناد، فرایند درخواست رونوشت اجرایی، درخواست نسخه خارج از کنترل و ردیابی و جمع آوری آن ها به طور کامل، مکانیزه می شود. همچنین شما می توانید از مشاوره با تیم تخصصی CSV شرکت سیستم های کارا و اثربخش، برای اقدام جهت دریافت گواهینامه CSV، استفاده کنید.
شرکت سیستم های کارا و اثربخش، امکانات و خدمات ویژه ای را جهت دریافت گواهینامه CSV برای سیستم مستند سازی، به مشتریان نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، ارائه می دهد.
نرم افزار مدیریت مدارک E&E EDMS به عنوان یک نرم افزار مدیریت مدارک پروژه ، راهکار نرم افزاری جامع جهت تعریف پروژه و مدیریت مدارک پروژه شامل مدارک مهندسی، خرید، قرارداد، استانداردها و … را به ازای هر پروژه به صورت یکپارچه در اختیار شما قرار می دهد.
امکان تعریف پروژه به صورت نامحدود، ساختار شکست پروژه و WBS، تعریف فیلدهای اطلاعاتی به تفکیک هر پروژه شامل فاز پروژه Project Phase، دیسیپلین Discipline، نوع مدرک، مشاور، پیمان کار، وضعیت مدرک و … از جمله امکانات اصلی نرم افزار مدیریت مدارک مهندسی E&E EDMS است.
همچنین امکان تعریف سیستم کد گذاری خودکار مدارک به تفکیک هر پروژه، ثبت و تولید ترنسمیتال های ورودی و خروجی، گردش کار داینامیک ایجاد، ویرایش، بررسی مدارک، Version control و پی گیری لحظه ای وضعیت مدارک در گردش کار مربوطه در این نرم افزار، وجود دارد.
Document Viewer تحت وب پیشرفته در نرم افزار مدیریت مدارک مهندسی E&E EDMS با پشتیبانی از فرمت های مدرک رایج در مهندسی شامل PDF، Office، انواع نقشه دوبعدی و سه بعدی شامل Autocad، Revit، Catia، Solidworks، Siemens NX، IGES، PRT و … و همچنین تصویر، ویدئو و … که بالغ بر ۱۹۰ فرمت رایج است، شما را از نصب انواع نرم افزار در Client، جهت مشاهده مستندات، بی نیاز می کند.
پیگیری و ردیابی الکترونیک درخواست مدرک و داشبورد مدیریت اطلاعات
ASP.net core , .net
بله ، براساس نیاز مشتری امکان ارائه نرم افزار مدیریت مدارک به صورت on-premise ( نصب بروی سرور مشتری ) و یا ابری ( نصب بروی سرورهای E&E و یا روی اینترنت ) وجود دارد.
در لایسنس on-premise کلیه حقوق بهره برداری از نرم افزار بدون محدودیت زمانی متعلق به خریدار نرم افزار می باشد.
اما تامین و نگهداری از زیرساخت شامل سرور ، تهیه بک آپ و نگهداری شبکه برعهده مشتری بوده و شرکت های سیستم های کارا و اثربخش صرفا ارئه دهنده خدمات پشتیبانی برای نرم افزار در مدت زمان اعتبار قرارداد خدمات پس از فروش می باشد.
اما در نسخه ابری تامین زیرساخت از جمله سرور ، شبکه ، تهیه بک آپ و مانیتورینگ به طورکامل توسط متخصصین شرکت سیستم های کارا و اثربخش انجام می پذیرد.
همانند هرنوع سیستم اجاره ای دیگر مادامی که هزینه اجاره ماهانه سرویس ابری توسط مشتری پرداخت می گردد ( ۲ ماه پیش پرداخت ) امکانات مربوط به سرویس ابری برقرار و ارئه می شود.
درصورت قطع پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ابتدا طی یک هفته سرویس یاد شده به صورت موقت قطع شده و در صورت عدم تمدید در مدت یاد شده کلیه اطلاعات به صورت خودکار از روی سرور حذف می شوند.
ارائه خدمات پس از فروش نرم افزارهای E&E همزمان با قرارداد فروش در قالب قرارداد خدمات پس از فروش جداگانه صورت می گیرد. این قرارداد در سال اول ، رایگان و از سال دوم به بعد ارائه خدمات پس از فروش منوط به تمدید قراداد پشتیبانی می باشد.
درصورت وجود قرارداد پشتیبانی معتبر استفاده از آموزش تلفنی و یا از راه دور با استفاده از ابزارهای ریموت و یا استفاده از سیستم HELPDESK و همچنین دریافت ورژن های آپدیت نرم افزار رایگان بوده و خدمات آموزش در محل مشتری ( خارج از آموزش تعهد شده هنگام فروش نرم افزار) سفارشی سازی نرم افزار براساس نیازمشتری و خدمات مشاوره شامل هزینه می باشد که هزینه آن برمبنای تعرفه اعلام شده توسط سازمان نظام صنفی رایانه محاسبه می گردد.
به طور خلاصه نرم افزارهای E&E روی windows 2022 یا جدیدتر، SQL 2022 یا بروزتر ، Net9. و تحت وب نصب و اجرا می شوند .
برای دریافت اطلاعات بیشتر کاتالوگ را از اینجا مطالعه نمایید .
شرکت سیستم های کارا و اثربخش ، ارائه دهنده راهکارهای نرم افزاری مدیریتی در حوزه مدیریت کیفیت و سایر استانداردهای مدیریتی، اتوماسیون اداری ، آرشیو و مدیریت اسناد می باشد.
شبکه های اجتماعی
تماس با ما