نرم افزار مدیریت مدارک

E&E DMS

نرم افزار مدیریت مدارک

نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS راهکاری هوشمند برای سازمان‌هاست که امکان طبقه‌ بندی مدارک بر اساس فرایند، واحد سازمانی، گروه محصول، نوع سند و … را فراهم می‌کند.

نرم افزار کنترل مستندات E&E DMS با گردش کار (Workflow) پیشرفته، فرآیندهای ایجاد، ویرایش و ابطال مدارک را به‌صورت خودکار مدیریت می‌کند.

قابلیت‌هایی مانند Version Control، رونوشت اجرایی، ایمپورت گروهی اسناد و تعیین سطح دسترسی امنیت و نظم اسناد را تضمین می‌کنند. همچنین با کارتابل اختصاصی و Built-in Viewer، دسترسی و پیگیری مدارک را تسهیل می‌کند. این نرم‌افزار برای صنایع مختلف مناسب است.

نرم افزار مدیریت اسناد E&E DMS، به بهبود فرآیندهای سازمانی و افزایش کارایی و اثربخشی آن ها، کمک قابل توجهی می کند.

معرفی نرم افزار

ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.
ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.
ویرایش محتوا

نرم افزار کنترل مدارک E&E DMS ویژه صنعت دارو و غذا به عنوان نرم افزار مدیریت مدارک GMP ، کلیه الزامات GMP و GMP EU را در صنعت دارو و غذا، از جمله GAMP 5 Guide به طور کامل پوشش می دهد. در حال حاضر تعداد زیادی از بزرگترین شرکت های دارویی شیمیایی و بایوتک ایران در هلدینگ های دارویی معتبر، از نرم افزار کنترل مدارک E&E DMS، استفاده می کنند.

با استفاده از نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، کنترل اعتبار اسناد، فرایند درخواست رونوشت اجرایی، درخواست نسخه خارج از کنترل و ردیابی و جمع آوری آن ها به طور کامل، مکانیزه می شود. همچنین شما می توانید از مشاوره با تیم تخصصی CSV شرکت سیستم های کارا و اثربخش، برای اقدام جهت دریافت گواهینامه CSV، استفاده کنید.

شرکت سیستم های کارا و اثربخش، امکانات و خدمات ویژه ای را جهت دریافت گواهینامه CSV برای سیستم مستند سازی، به مشتریان نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، ارائه می دهد.

ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.

معرفی نرم افزار

ویرایش محتوا

نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS ، به عنوان یک نرم افزار مدیریت مستندات ISO و بسیار فراتر از آن، در دسته بندی نرم افزارهای مرتبط با سیستم های مدیریت قرار می گیرد و برای شرکت های دارنده گواهی نامه ISO 9001،ISO 14001، ISO 45001 و سایر استاندارد های مدیریتی خانواده ISO، پوشش دهنده کلیه الزامات مربوط به مدیریت اطلاعات مدون است.

به عبارت دیگر، E&E DMS، یک نرم افزار مدیریت مدارک IMS جامع است که الزامات استانداردهای مدیریتی IMS را به طور کامل در حوزه مدیریت اطلاعات مدون سازمان، پوشش می دهد.

امکان طبقه بندی داینامیک مستندات در نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر امکان طبقه بندی مدارک بر اساس نظام ساختاری گذشته مبتنی بر واحدهای سازمانی، مدارک مرتبط با سیستم های مدیریت سازمان خود را بر اساس رویکرد فرایند محور مانند APQC و … و یا بر اساس استاندارد های مدیریتی خانواده ISO، طبقه بندی نمایید.

به این ترتیب، با استفاده از نرم افزار کنترل مستندات E&E DMS، مدارک سیستمی شامل، شناسنامه فرایند، روش اجرایی، دستورالعمل، فرم، آیین نامه و … به طور کامل تحت کنترل مکانیزه سیستم های مدیریت از جمله سیستم مدیریت کیفیت، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، امنیت اطلاعات، مدیریت انرژی، آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون، آزمایشگاه های پزشکی و … قرار می گیرند.

ویرایش محتوا

نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS ویژه صنعت خودرو با بیش از ۲۰ سال حضور در عرصه صنعت خودرو و قطعه سازی خودرو، دربردارنده امکانات لازم جهت پوشش کلیه الزامات استاندارد IATF16949 در صنعت قطعه سازی خودرو و بسیار بیشتر از آن می باشد. از این نرم افزار می توانید علاوه بر کنترل مدارک سیستمی، جهت کنترل مدارک مهندسی محصول و پروژه با رویکرد عمومی یا بر اساس الزامات خاص خودروسازان مانند SQA، SPASS و … استفاده نمایید.
در نتیجه می توانید مدارک مهندسی شامل، نقشه های ۲ بعدی (DWG و DXF)، نقشه های سه بعدی (CATIA SolidWorks، IGES،NX و …)، BOM، طرح کنترل و شناسنامه فنی برای هر قطعه یا Part number و انواع دیگر مدارک فنی را در زیر گروه هر گروه محصولی طبقه بندی و مدیریت کنید.
از امکانات نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS ویژه صنعت خودرو، می توان به  امکان Import گروهی مدارک، 2D Viewer و 3D Viewer داخل خود نرم افزار و تحت وب، کنترل دسترسی به مدارک و محرمانگی اشاره کرد.

همچنین Log کامل فعالیت کاربران، خودکار سازی پروسه ایجاد، تغییر و ابطال مدارک، با استفاده از موتور گردش کار پیشرفته و داینامیک نرم افزار،Version Control، توزیع الکترونیک مستندات، کارتابل جامع یکپارچه جهت دریافت و ارسال ارجاعات، تنها بخش کوچی از صدها امکانی است که به شما در مدیریت و کنترل مدارک مهندسی EDMS کمک می کند.

ویرایش محتوا

نرم افزار کنترل مدارک E&E DMS ویژه صنعت دارو و غذا به عنوان نرم افزار مدیریت مدارک GMP ، کلیه الزامات GMP و GMP EU را در صنعت دارو و غذا، از جمله GAMP 5 Guide به طور کامل پوشش می دهد. در حال حاضر تعداد زیادی از بزرگترین شرکت های دارویی شیمیایی و بایوتک ایران در هلدینگ های دارویی معتبر، از نرم افزار کنترل مدارک E&E DMS، استفاده می کنند.

با استفاده از نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، کنترل اعتبار اسناد، فرایند درخواست رونوشت اجرایی، درخواست نسخه خارج از کنترل و ردیابی و جمع آوری آن ها به طور کامل، مکانیزه می شود. همچنین شما می توانید از مشاوره با تیم تخصصی CSV شرکت سیستم های کارا و اثربخش، برای اقدام جهت دریافت گواهینامه CSV، استفاده کنید.

شرکت سیستم های کارا و اثربخش، امکانات و خدمات ویژه ای را جهت دریافت گواهینامه CSV برای سیستم مستند سازی، به مشتریان نرم افزار مدیریت مدارک E&E DMS، ارائه می دهد.

ویرایش محتوا

نرم افزار مدیریت مدارک E&E EDMS به عنوان یک نرم افزار مدیریت مدارک پروژه ، راهکار نرم افزاری جامع جهت تعریف پروژه و مدیریت مدارک پروژه شامل مدارک مهندسی، خرید، قرارداد، استانداردها و … را به ازای هر پروژه به صورت یکپارچه در اختیار شما قرار می دهد.

امکان تعریف پروژه به صورت نامحدود، ساختار شکست پروژه  و WBS، تعریف فیلدهای اطلاعاتی به تفکیک هر پروژه شامل فاز پروژه Project Phase، دیسیپلین Discipline، نوع مدرک، مشاور، پیمان کار، وضعیت مدرک و … از جمله امکانات اصلی نرم افزار مدیریت مدارک مهندسی E&E EDMS است.

همچنین امکان تعریف سیستم کد گذاری خودکار مدارک به تفکیک هر پروژه، ثبت و تولید ترنسمیتال های ورودی و خروجی، گردش کار داینامیک ایجاد، ویرایش، بررسی مدارک، Version control و پی گیری لحظه ای وضعیت مدارک در گردش کار مربوطه در این نرم افزار، وجود دارد.

Document Viewer تحت وب پیشرفته در نرم افزار مدیریت مدارک مهندسی E&E EDMS با پشتیبانی از فرمت های مدرک رایج در مهندسی شامل PDF، Office، انواع نقشه دوبعدی و سه بعدی شامل Autocad، Revit، Catia، Solidworks، Siemens NX، IGES، PRT و … و همچنین تصویر، ویدئو و … که بالغ بر ۱۹۰ فرمت رایج است، شما را از نصب انواع نرم افزار در Client، جهت مشاهده مستندات، بی نیاز می کند.

نگاهی به نرم افزار مدیریت مدارک

ویژگی های عملکردی نرم افزار

پشتیبانی از مدل چند شرکتی با قابلیت عملکرد یکپارچه و یا جداگانه
پشتیبانی از مدل چند شرکتی با قابلیت عملکرد یکپارچه و یا جداگانه
طبقه بندی درختی اسناد بر اساس موضوع، نوع سند، واحد سازمانی و ...
طبقه بندی درختی نامحدود مدارک بر اساس فرایند، واحد، پروژه، گروه محصول، نوع مدرک و …
گردش کار کارتابلی درخواست ایجاد، تغییر، ابطال، رونوشت اجرایی و ورژن خارج از کنترل مدرک
گردش کار کارتابلی درخواست ایجاد، تغییر، ابطال، رونوشت اجرایی و ورژن خارج از کنترل مدرک
ورژن کنترل و توزیع الکترونیک مدارک و جمع آوری خودکار مدرک منسوخ
ورژن کنترل و توزیع الکترونیک مدارک و جمع آوری خودکار مدرک منسوخ
درج مهر و تغییر خودکار ویرایش و تاریخ و … در محتوای اسناد
درج مهر و تغییر خودکار ویرایش و تاریخ و ... در محتوای اسناد
تولید خودکار ماتریس ارتباط مدارک و کنترل تغییر هر مدرک بر مدارک مرتبط
تولید خودکار ماتریس ارتباط مدارک و کنترل تغییر هر مدرک بر مدارک مرتبط
ایمپورت گروهی مدارک
ایمپورت گروهی مدارک
Viewer مدارک با فرمت های Office، PDF، Auto CAD، Catia، Solidworks، NX، فیلم، عکس، فایل صوتی، تصاویر پزشکی و ...
Viewer مدارک با فرمت های Office، PDF، Auto CAD، Catia، Solidworks، NX، فیلم، عکس، فایل صوتی، تصاویر پزشکی و …
کنترل دسترسی به اسناد و محرمانگی جهت مشاهده، دانلود، چاپ
کنترل دسترسی به اسناد و محرمانگی جهت مشاهده، دانلود، چاپ
Log کامل فعالیت های کاربران با جزییات در حد دسترسی به هر صفحه از هر مدرک، ورود و خروج از سیستم، ویرایش ها و ...
Log کامل فعالیت های کاربران با جزییات در حد دسترسی به هر صفحه از هر مدرک، ورود و خروج از سیستم، ویرایش ها و …

پیگیری و ردیابی الکترونیک درخواست مدرک و داشبورد مدیریت اطلاعات

پیگیری و ردیابی الکترونیک درخواست مدرک و داشبورد مدیریت اطلاعات
امکان Import مدارک با ترنسمیتال ورودی
امکان Export مدارک با ترنسمیتال خروجی
امکان Export مدارک با ترنسمیتال خروجی
فرم ساز داینامیک با امکان تعریف انواع فیلدهای اطلاعاتی به تفکیک نوع سند
فرم ساز داینامیک با امکان تعریف انواع فیلدهای اطلاعاتی به تفکیک نوع سند
امکان جستجوی پیشرفته به تفکیک فیلدهای اطلاعاتی تعریف شده برای مدارک و همچنین در محتوای مدارک
امکان جستجوی پیشرفته به تفکیک فیلدهای اطلاعاتی تعریف شده برای مدارک و همچنین در محتوای مدارک
قابلیت شناسایی متن در تصاویر (OCR فارسی و 126 زبان دیگر) اسکن شده یا عکس برداری شده
OCR پیشرفته به ۱۲۷ زبان شامل فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، چینی و …
اسکن تصاویر و نقشه های کاغذی توسط اسکنر تحت وب Built-in داخل نرم افزار
اسکن مدارک تحت وب، داخل نرم افزار
امکان تعریف انواع وضعیت، برای مدارک در حال بررسی
امکان تعریف انواع وضعیت، برای مدارک در حال بررسی

ویژگی های فنی نرم افزار

تحت وب
تحت وب
امکان اتصال به سایر نرم افزارها با Web API و SQL View
امکان اتصال به سایر نرم افزارها با Web API و SQL View
امکان استفاده در PC، Tablet و Mobile
امکان استفاده در PC، Tablet و Mobile
بانک اطلاعاتی SQL Server
SQL
ASP.net core , .net8

ASP.net core , .net 

لیست ویژگی های نرم افزار

ویرایش محتوا
  • پوشش کامل الزامات مدیریت مدارک و سوابق مطابق با :
  • ISO 9001 , ISO 14001 , ISO 45001 , IATF 16949 , ISO 29001 , ISO 22000 , ISO 15189 و به طور کلی IMS و سایر استاندارد های مدیریتی
  • GMP و GMP EU در صنعت غذا و دارو
  • IATF 16949 در صنعت خودرو
  • الزامات قانونی
  • کتابخانه دیجیتال و آرشیو اسناد عمومی
  • مدیریت مدارک مهندسی پروژه ویژه پیمانکاران، مشاوران و یا کارفرمایان پروژه های صنعتی و عمرانی
  • و ...
ویرایش محتوا
  • امکان تعریف یک یا چند شرکت برای پوشش نیازمندی شرکت های دارای Branch
  • امکان طبقه بندی درختی چارت سازمانی
  • امکان تعریف مشاغل در چارت سازمانی
  • امکان اتصال یک یا چند شخص به یک شغل
  • امکان اتصال یک یا چند شغل به یک نفر
  • امکان تعریف سطوح دسترسی بر اساس گروه های کاربری
  • امکان عضویت افراد در گروه های کاربری و کنترل دسترسی افراد بر اساس دسترسی های تعریف شده برای گروه کاربری
  • تفکیک دسترسی به موجودیت های نرم افزار در سطح دسترسی های مشاهده، جدید، ویرایش، حذف و چاپ
  • امکان بازیابی افراد حذف شده
  • امکان انتقال وظایف نرم افزار بین کارکنان به صورت خودکار (Job Rotation Management)
ویرایش محتوا
  • امکان گروه بندی مدارک به صورت درختی و نامحدود (فرآیندی، پروژه ای، محصولی، ساختاری، استاندارد های مدیریتی و …)
  • امکان مدیریت آرشیوهای مدارک به تفکیک تیم های مجزا به طور مثال : مدیریت متمرکز آرشیو IMS در تضمین کیفیت یا سیستم ها و روش ها، مدیریت متمرکز آرشیو اسناد فنی و پروژه ها در واحد فنی و مهندسی، مدیریت آرشیو روابط عمومی در واحد روابط عمومی و دسترسی کاربران به صورت یکپارچه به کل آرشیو بر اساس دسترسی تعریف شده برای هر کاربر
  • امکان جداسازی نمایش آرشیو مدارک از سوابق و یا نمایش یکپارچه هر دو کنار هم
  • امکان تنظیم چیدمان شاخه ها (اولویت نمایش)در درخت گروه مدارک با جا به جایی آن ها به بالا و پایین
  • امکان مدیریت توزیع شده زیرشاخه های گروه مدارک توسط مدیر هر شاخه و مدیریت کلی درخت توسط کاربر ارشد نرم افزار
  • امکان کپی و Paste ساختار شاخه های درخت جهت تسریع در مدیریت طبقه بندی مدارک و جلوگیری از دوباره کاری (کاربرد اصلی در مدیریت مدارک فنی و مهندسی)
  • امکان اتصال شاخه های گروه مدرک به فرایند ها و دریافت گزارشات عملکرد به تفکیک واحد های سازمان و فرایندها
  • امکان اتصال شاخه های گروه مدرک از بالاترین سطح تا آخرین سطح به لیست های توزیع و تعمیم دسترسی به مدارک داخل گروه براساس تنظیمات گروه جهت تسریع در عملیات استقرار نرم افزار و جلوگیری از دوباره کاری برای ثبت تنظیمات مشابه برای هر مدرک
  • امکان اتصال شاخه های گروه مدرک از بالاترین سطح تا آخرین سطح به Workflow های از پیش تعریف شده و تعمیم به مدارک داخل گرو ه بر اساس تنظیمات گروه جهت تسریع در عملیات استقرار نرم افزار و جلوگیری از دوباره کاری برای ثبت تنظیمات مشابه برای هر مدرک
  • امکان تعریف رنگ جداگانه برای هر شاخه از درخت با تعمیم خودکار به زیر شاخه ها
  • تغییر رنگ خودکار گروه های مدرک فاقد مدرک در درخت جهت آگاهی کاربر
  • نمایش تعداد مدارک موجود در هر شاخه از درخت طبقه بندی مدارک
  • دریافت Master List ساده مدارک به تفکیک گروه مدارک
  • دریافت Master List با فرمت Excel به تفکیک گروه مدارک شامل همه مشخصات مدرک Metadata در ستون های جداگانه
  • امکان تعریف لیست های توزیع مدارک و اتصال آن ها به مدارک به صورت موردی و یا اتصال به گروه مدارک به صورت کلی
  • امکان تعریف قالب های شناسنامه متنوع برای مدارک و فیلدهای سفارشی برای هر نوع از مدرک به تفکیک در سیستم فرم ساز
  • کنترل دسترسی به مدارک و اطلاع رسانی تغییرات ورژن جدید بر اساس لیست توزیع هر مدرک
  • امکان استفاده از شماره ویرایش حروف به جای عدد برای نمایش ورژن های مختلف یک مدرک
  • امکان تغییر خودکار نام، کد، شماره بازنگری، تاریخ بازنگری و ثبت تصویر امضای ذیربطان مدرک، داخل اسناد به صورت خودکار در هنگام انتشار ویرایش جدید مدرک با تنظیم Bookmark در مدارک با فرمت Word
  • امکان تعریف مدیران هر لیست توزیع به تفکیک جهت کنترل امنیت دسترسی به مدارک موجود در هر آرشیو در صورت استفاده از چندین آرشیو با مدیریت مجزا مثلا آرشیو IMS، آرشیو فنی و مهندسی و ...
  • امکان جستجو در Metadata های عمومی مدارک
  • امکان جستجو با پارامتر های مختلف در کل آرشیو با کنترل مجوزهای دسترسی بر اساس لیست توزیع
  • امکان جستجو در محتوای Index شده مدارک توسط موتور جستجوی نرم افزار
  • امکان جستجو در Custom Metadata های تعریف شده در ماژول فرم ساز که به مدرک وصل شده
  • امکان الصاق یک یا چند فایل با فرمت های مختلف برای هر مدرک
  • امکان جستجو با پارامتر های مختلف در گروه مدرک انتخاب شده و زیرشاخه های آن با کنترل مجوزهای دسترسی بر اساس لیست توزیع
  • کنترل ثبت مدرک با کد تکراری
  • امکان طبقه بندی همزمان مدرک به صورت ماتریسی در چند درخت با طبقه بندی متفاوت و با موضوعات مختلف و در نتیجه ارائه Master List چند گانه
  • تعریف ارتباط مستندات سازمان با یکدیگر(ماتریس مدارک) و مراقبت از آن برای حفظ یکپارچگی سیستم و در نظر گرفتن اثر تغییر هر سند بر روی سایر مستندات
  • تعریف وضعیت های مختلف مدرک بدون محدودیت تعداد توسط کاربر علاوه بر دو حالت سیستمی معتبر و منسوخ مثل: موقت, Draft, درحال بررسی, راکد و …
  • امکان نمایش همزمان مدارک مرتبط با مدرک اصلی با کلیک روی مدرک اصلی
  • امکان تعریف و نیز مشاهده Comment و پرسش و پاسخ برای هر مدرک با کلیک روی هر مدارک در پنل تعبیه شده برای این منظور
  • امکان مشاهده شناسنامه مدرک در قالب گزارش جامع با کلیک روی هر مدرک در پنل مربوطه
  • امکان دسترسی به مدارک منسوخ با کنترل سطح دسترسی و مشاهده شرح تغییرات و تاریخچه تغییرات سند با کلیک روی هر سند به صورت همزمان در پنل تاریخچه تغییرات مدرک جهت آگاهی از روند تغییرات یک سند در طول زمان به صورت Timeline
  • امکان نمایش مدارک در حال ایجاد که در پروسه درخواست ایجاد مدرک در جریان هستند در آرشیو مدارک در حال ایجاد
  • امکان ثبت سوابق از قبیل گزارشات ممیزی، ارزیابی های تامین کننده گان، فرم های پر شده، نامه های وارده، صورتجلسات و … توسط فرم ویژه ثبت سوابق
  • امکان Drag Drop و جابه جایی شاخه های درخت مدارک همراه با مدارک داخل آن
  • امکان جابه جایی موردی و گروهی مدارک از یک گروه مدرک به گروه دیگر
  • امکان کپی موردی و گروهی مدارک از یک گروه مدرک به گروه دیگر
  • امکان تنظیم ترتیب نمایش مدارک از بالا به پایین با تنظیم اولویت نمایش
  • امکان تولید کد خودکار مستندات
  • امکان الصاق نامحدود فایل پیوست با هر فرمتی به مدرک مورد نظر
  • امکان دانلود موردی و یا گروهی از مدارک و یا کل آرشیو با ساختار طبقه بندی شده در قالب فایل ZIP با کنترل دسترسی و مجوز لازم با فرمت PDF (فقط خواندنی)و یا Native ( فرمت اورجینال فابل با امکان ویرایش)به انتخاب کاربر
  • امکان انتخاب گروهی از مدارک و Merge مستندات جهت تولید کتابچه نظیر دفترچه SMF در صنعت پخش یا خلاصه وضعیت پروژه
  • امکان نگهداری فایل های پیوست مدارک روی فضای ذخیره سازی مورد نظر کاربر و خارج از بانک اطلاعاتی
  • امکان تبدیل مدرک یا مدارک به صورت گروهی به وضعیت منسوخ بدون درخواست و یا ویرایش و بازیابی از آرشیو منسوخ به آرشیو معتبر
  • امکان تولید ویرایش جدید با شماره بازنگری جدید و انتقال ویرایش قدیم به آرشیو منسوخ بدون نیاز به درخواست تغییر مدرک برای کاربران دارای مجوز لازم
  • نمایش Tag وضعیت مدرک نظیر در حال تغییر، درحال ابطال و ... کنار هر مدرک در هنگام نمایش در آرشیو
  • امکان دریافت گزارش از گردش و روند درخواست های مدارک شامل درخواست ایجاد، تغییر و ابطال مدارک با شماره پی گیری و یا کلمه کلیدی در متن درخواست مدرک
  • امکان دریافت گزارش از وضعیت درخواست های مدرک ثبت شده در سیستم به صورت لیستی و با پارامتر های: از تاریخ تا تاریخ، از شماره تا شماره، وضعیت درخواست، نوع درخواست، نزد، درخواست دهنده، واحد مرتبط و ...
  • امکان دریافت شاخص های آماری روی نمودار در داشبورد مدیریتی نرم افزار از عملکرد کل سازمان و واحد ها به صورت Drill-Down و Interactive در نرم افزار مدیریت مدارک به تفکیک پارامترهای زمانی، وضعیت، مرحله بررسی و ...
ویرایش محتوا
  • Viewer پیشرفته وب با پشتیبانی از ۹۳ فرمت شامل : AutoCAD: dwg dxf، کلیه فرمت های Office: Word، Excel، PowerPoint، Visio، MS Project و PDF، فیلم، فایل صوتی، انواع تصاویر، Tiff چند صفحه ای، SVG، PSD : Photoshop و ...
  • امکان مشاهده فایل های با فرمت هایی که توسط E&E Viewer پشتیبانی نمی شوند در خارج از نرم افزار
  • امکان بزرگنمایی تا ۵۰۰% سند نمایش داده شده در Viewer
  • امکان جستجو در سند نمایش داده شده در Viewer و Highlight کلمات یافت شده
  • امکان Download As PDF در Viewer در صورت داشتن دسترسی لازم
  • امکان تولید URL یکتا برای هر سند و امکان به اشتراک گذاری آن با کنترل سطح دسترسی در سایر نرم افزارها
  • امکان نمایش tiff چند صفحه ای و DWG با شیت های متعدد در Viewer
  • کنترل امنیت دسترسی به مدارک در Viewer با ستفاده از تنظیمات در لیست توزیع شامل: فقط مشاهده، دانلود، چاپ و یا ترکیبی از این موارد
  • امکان فعال سازی امنیت پیشرفته جهت جلوگیری از Print Screen با Keyboard و یا توسط Excel
  • امکان دانلود فایل با فرمت اورجینال توسط کاربر در صورت داشتن دسترسی لازم جهت دانلود مدرک مورد نظر بر اساس تظیمات لیست توزیع مدرک
  • امکان نمایش همزمان چندین مدرک یا ورژن های مختلف از یک مدرک در تب های جداگانه جهت مقایسه
  • نمایش مستندات چند صفحه ای در Thumbnail View
  • OCR پیشرفته با پشتیبانی از ۱۲۵ زبان فارسی، انگلیسی، عربی، روسی، چینی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و ...
  • نمایش تحت وب و بدون نیاز به نصب نرم افزار مدارک سه بعدی با فرمت و یا نرم افزارهای: Catia , SolidWorks , Siemens NX , Revit , IGES
ویرایش محتوا
  • انجام گردش کار اداری فرایند ایجاد,تغییر و ابطال مستندات(طرح,تهیه ، تایید و تصویب) از طریق الگوهای از پیش تعریف شده توسط کاربر و متصل به مدارک
  • امکان تعریف مراحل نامحدود در گردش کار مدرک شامل: درخواست، تهیه، تایید، تصویب، آموزش، انتشار مدرک
  • امکان تعریف انواع عملیات مجاز در هر مرحله به تفکیک هر گردش کار شامل: تایید، رد، ارسال به مراحل قبل جهت بازنگری، الصاق پیوست، خاتمه درخواست در صورت رد کردن
  • امکان بررسی مجدد درخواست های رد شده با ارجاع درخواست به مرجع تجدید نظر جهت بررسی نهایی پیش از رد نهایی و خاتمه درخواست
  • امکان تعیین مهلت تایید به تفکیک هر مرحله از Workflow و دریافت آلارم تاخیر در صورت طی شدن زمان پیش بینی شده و ردیابی درخواست های تاخیر یافته
  • امکان الصاق Workflow به مدرک موردی،تعدادی از مدارک انتخاب شده در یک مرحله و یا گروه مدرک و زیرشاخه های آن
  • امکان عدم تعیین ذیربط هر مرحله از گردش کار از پیش نعریف شده مدارک به انتخاب کاربر جهت انتخاب و ارجاع موردی افراد در پروسه هر گردش کار به صورت موردی و در صورت نیاز
  • جمع آوری ورژن منسوخ و انتقال آن ب آرشیو مدارک منسوخ و انتشار ویرایش جدید مدرک با شماره بازنگری جدید به صورت خودکار
  • توزیع ورژن جدید مدارک به کارتابل اعضای لیست توزیع مدرک جهت اطلاع رسانی به همراه لینک ورژن جدید
  • دریافت تاییدیه دریافت پیام توزیع مدارک در کارتابل کاربر با تایید کاربر مبنی بر دریافت و مشاهده نسخه جدید
  • قابلیت ردیابی فرم های درخواست ایجاد، تغییر، ابطال و بازنگری دوره ای مدارک در جریان
  • امکان تعریف Target و دریافت آلارم تاخیر برای درخواستهای مدرکی که زمان طی شده آن ها از مدت مجاز گذشته
  • تعریف دوره بازنگری برای مدارک و صدور خودکار درخواست بازنگری توسط سیستم در موعد مقرر ( پیش از Expire شدن مدرک ) جهت بررسی و ارزیابی توسط مالک مدرک
  • بررسی و صدور درخواست خودکار متصل به درخواست مدرک اصلی برای مدارک مرتبط به تشخیص مدیرمدارک
  • بررسی چند لایه ارتباطات ماتریسی مدرک مورد درخواست تا آخرین سطح ارتباط (زنجیره مدارک مرتبط با امکان رفت و برگشت به سطح و عمق) توسط مدیر مدارک هر آرشیو هنگام بررسی درخواست ایجاد، ویرایش یا حذف مدرک
  • امکان ارجاع مجدد کار به نفرات قبلی برای بررسی و تکمیل مستندات
  • امکان دریافت مشورت از سایرین در هر مرحله از پروسه درخواست مدرک (جدید): ارجاع درخواست به کارتابل یک یا چند نفر جهت دریافت مشورت و تصمیم گیری
  • تولید ترنسمیتال خروجی مدارک با فرمت اکسل
ویرایش محتوا
  • وجود کارتابل یکپارچه برای همه ماژول های نرم افزار E&E
  • تقسیم کارتابل کاربر به پوشه های وارده و ارسالی
  • امکان جستجو با شماره پیگیری و محتوای درخواست های مدرک دریافتی و یا ارسالی در محیط کارتابل
  • فیلتر کارهای وارده بر اساس پارامتر های زمانی و ...
  • امکان تعریف پوشه های سفارشی جهت طبقه بندی کارهای وارده یا ارجاع شده با ساختار درختی به دلخواه هر کاربر
  • امکان مشاهده روند پیشرفت درخواست وارده و ارسالی در کارتابل به صورت Visual
ویرایش محتوا
  • امکان Import گروهی مدارک در قالب فولدر و فایل و تولید خودکار مدرک برای هر فایل به صورت Drag Drop داخل خود نرم افزار
  • امکان Scan تحت وب مستندات از داخل نرم افزار
  • امکان Import ویرایش های منسوخ مدارک در صورت نیاز و انتقال آنها به آرشیو منسوخ به صورت خودکار
  • امکان تکمیل سایر Metadata های مدارک در قالب فایل Excel از پیش تنظیم شده همزمان با Import مدارک
  • امکان Import و یا صرف نظر از Import مدارکی که که فایل آن ها فاقد رکورد متناظر در فایل Excel است
  • ارائه گزارش از نتیجه Import اطلاعات شامل تعداد کل مدارک، تعداد Import شده و نشده
  • امکان Import اطلاعات در هر زمان در هر زیرشاخه مورد نظر
  • کنترل دسترسی کاربر جهت Import مدارک در هر شاخه
  • بارگزاری MDR یا ADL هر پروژه با فایل اکسل در ابتدای تعریف پروژه و تولید و بررسی مدارک بر اساس آن
  • بارگزاری ترنسمیتال Transmittal ورودی و ارسال خودکار به کارتابل افراد بر اساس گردش کار بررسی مدارک هر پروژه به تفکیک پروژه و دیسیپلین
  • استخراج ترنسمیتال Transmittal خروجی مدارک با فرمت اکسل
ویرایش محتوا
  • هشدار کارهای وارده به کارتابل (مشاهده نشده توسط کاربر) بدون نیاز به ورود به نرم افزار
  • هشدار کارهای تاخیر یافته بدون نیاز به ورود به نرم افزار
  • کنترل وضعیت کارتابل کاربران به صورت دوره ای و خودکار جهت اعلام و یادآوری
  • عدم امکان بستن ابزار هشدار کارتابل توسط کاربران عمومی جهت دریافت مطمئن پیام ها
  • اجرای خودکار ابزار هشدار با هر بار لود شدن ویندوز کاربر
  • معماری سرویس گرا و حجم بسیار کم
ویرایش محتوا
  • معماری سرویس گرا
  • امکان ارسال و دریافت اطلاعات از طریق Web API از و به سایر سامانه های نرم افزاری(اتوماسیون اداری، Outlook)به صورت سفارشی
  • شناسایی خودکار و دستی کاربر ( ۲ روش ) با اطلاعات Login ویندوز جهت ورود به سیستم (Automatic & Manual SSO) – اتصال به Active Directory شبکه
  • امکان تعریف Backup Schedule دوره ای با زمان بندی مد نظر مشتری
  • خروج خودکار از سیستم در صورت عدم فعالیت کاربر برای مدت زمان مشخص
  • Full Responsive و قابلیت عملکرد در موبایل و Tablet و PC
  • زبان توسعه نرم افزار : Asp.net, c# .net

پرسش های متداول

ویرایش محتوا

بله ، براساس نیاز مشتری امکان ارائه نرم افزار مدیریت مدارک به صورت on-premise ( نصب بروی سرور مشتری ) و یا ابری ( نصب بروی سرورهای E&E و یا روی اینترنت ) وجود دارد.

ویرایش محتوا

در لایسنس on-premise کلیه حقوق بهره برداری از نرم افزار بدون محدودیت زمانی متعلق به خریدار نرم افزار می باشد.
اما تامین و نگهداری از زیرساخت شامل سرور ، تهیه بک آپ و نگهداری شبکه برعهده مشتری بوده و شرکت های سیستم های کارا و اثربخش صرفا ارئه دهنده خدمات پشتیبانی برای نرم افزار در مدت زمان اعتبار قرارداد خدمات پس از فروش می باشد.
اما در نسخه ابری تامین زیرساخت از جمله سرور ، شبکه ، تهیه بک آپ و مانیتورینگ به طورکامل توسط متخصصین شرکت سیستم های کارا و اثربخش انجام می پذیرد.
همانند هرنوع سیستم اجاره ای دیگر مادامی که هزینه اجاره ماهانه سرویس ابری توسط مشتری پرداخت می گردد ( ۲ ماه پیش پرداخت ) امکانات مربوط به سرویس ابری برقرار و ارئه می شود.
درصورت قطع پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ابتدا طی یک هفته سرویس یاد شده به صورت موقت قطع شده و در صورت عدم تمدید در مدت یاد شده کلیه اطلاعات به صورت خودکار از روی سرور حذف می شوند.

ویرایش محتوا

ارائه خدمات پس از فروش نرم افزارهای E&E همزمان با قرارداد فروش در قالب قرارداد خدمات پس از فروش جداگانه صورت می گیرد. این قرارداد در سال اول ، رایگان و از سال دوم به بعد ارائه خدمات پس از فروش منوط به تمدید قراداد پشتیبانی می باشد. 

ویرایش محتوا

درصورت وجود قرارداد پشتیبانی معتبر استفاده از آموزش تلفنی و یا از راه دور با استفاده از ابزارهای ریموت و یا استفاده از سیستم HELPDESK  و همچنین دریافت ورژن های آپدیت نرم افزار رایگان بوده و خدمات آموزش در محل مشتری ( خارج از آموزش تعهد شده هنگام فروش نرم افزار) سفارشی سازی نرم افزار براساس نیازمشتری و خدمات مشاوره شامل هزینه می باشد که هزینه آن برمبنای تعرفه اعلام شده توسط سازمان نظام صنفی رایانه محاسبه  می گردد.

ویرایش محتوا

به طور خلاصه نرم افزارهای E&E  روی windows 2022 یا جدیدتر، SQL 2022 یا بروزتر  ، Net9.  و تحت وب نصب و اجرا می شوند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر کاتالوگ را از اینجا مطالعه نمایید .