نرم افزار همکاری تیمی

E&E TCS

نرم افزار همکاری تیمی

نرم افزار همکاری تیمی E&E TCS از ۳ نرم افزار مدیریت جلسات، نرم افزار مدیریت وظایف و نرم افزار مدیریت پروژه تشکیل شده است که به صورت یکپارچه در بستر کاربری و اطلاعاتی در اختیار کاربر نرم افزار، قرار گرفته است.

معرفی نرم افزار

ویرایش محتوا

با استفاده از نرم افزار مدیریت جلسات E&E،جلسات سازمان خود را برنامه ریزی و تعریف کنید. نرم افزار مدیریت جلسات E&E تداخل احتمالی ساعت برگزاری جلسه در مورد محل برگزاری و نیز دعوت شدگان به جلسه را، به صورت خودکار کنترل می کند.تعریف دستور جلسه، زمان بندی برگزاری جلسه، پیوست فایل برای جلسه جهت ارسال برای شرکت کنندگان، ارسال دعوت به جلسه برای کلیه شرکت کنندگان به کارتابل کاربر، ارسال ایمیل و پیامک دعوت به جلسه شامل موضوع، تاریخ و محل برگزاری، از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت جلسات E&E می باشد.

در جریان برگزاری جلسه یا پس از آن، ثبت اقدامات اجرایی به همراه مهلت انجام و ارسال به کارتابل مسئولین اقدام، توسط دبیر جلسه صورت می گیرد. دبیر و رئیس جلسه می توانند روی تقویم سازمانی و یا لیست جلسات، از وضعیت درصد پیشرفت اقدامات، درصد پیشرفت کلی اقدامات جلسه، تاخیرات و … مطلع شوند.

از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت جلسات E&E، امکان تعریف جلسات تکرار شونده است. در این حالت جلسات بر اساس الگوی تعریف شده، به روزها، هفته ها، ماهها و … به صورت خودکار منتقل شده و اقدامات اجرایی تکمیل نشده نیز به صورت خودکار به جلسات بعدی منتقل می شود.

داشبورد عملکرد نرم افزار مدیریت جلسات، اطلاعات جامعی در خصوص نحوه عملکرد سازمان، واحد ها و پرسنل سازمان در خصوص اقدامات اجرایی محول شده، در اختیار مدیران ارشد سازمان و مدیر هر واحد به منظور مدیریت عملکرد زیرمجموعه خود، قرار می دهد.

ویرایش محتوا

نرم افزار مدیریت وظایف ابزار    Task Managment یا Todo List سازمان شماست. با استفاده از این نرم افزار، برای خود و یا افراد زیرمجموعه خود، وظایف گوناگون را تعریف کرده و به کارتابل یکپارچه سازمانی آن ها ارجاع دهید. همچنین اطلاع رسانی لازم به صورت موازی با ارسال ایمیل و پیامک برای مسئولین انجام وظیفه تعریف شده ارسال می شود.

نمایش یکپارچه وظایف تعریف شده روی تقویم سازمانی ، امکان مدیریت بهتر انجام وظایف را به مدیران و مسئولین انجام وظیفه می دهد. امکان تعریف وظایف تکرار شونده، پیوست انواع فایل، تعریف مهلت زمانی، اعلان خودکار یادآوری و ارسال هشدار تاخیر به مسئول انجام وظیفه و شخص تعریف کننده و ارجاع دهنده وظیفه، از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت وظایف E&E است.

داشبورد عملکرد نرم افزار مدیریت وظایف، اطلاعات جامعی در خصوص نحوه عملکرد سازمان، واحد ها و پرسنل سازمان در خصوص وظایف محول شده، در اختیار مدیران ارشد سازمان و مدیر هر واحد به منظور مدیریت عملکرد زیرمجموعه خود، قرار می دهد.

نگاهی به نرم افزار همکاری تیمی

ویژگی های کلیدی نرم افزار

پشتیبانی از مدل چند شرکتی با قابلیت عملکرد یکپارچه و یا جداگانه
پشتیبانی از مدل چند شرکتی با قابلیت عملکرد یکپارچه و یا جداگانه
تعریف، برگزاری و مدیریت جلسات موردی و تکرار شونده
تعریف، برگزاری و مدیریت جلسات موردی و تکرار شونده
مدیریت یکپارچه جلسات و وظایف روی تقویم سازمانی
مدیریت یکپارچه جلسات و وظایف روی تقویم سازمانی
ارسال مصوبات جلسه به کارتابل مسئولین اجرا
ارسال مصوبات جلسه به کارتابل مسئولین اجرا
یادآوری و پی گیری تاخیرات
طبقه بندی انواع وظیفه
طبقه بندی انواع وظیفه
ارسال وظایف به کارتابل مسئول انجام
ارسال وظایف به کارتابل مسئول انجام
مدیریت وظایف
مدیریت وظایف
Log کامل فعالیت های کاربران با جزییات در حد دسترسی به هر صفحه از هر مدرک، ورود و خروج از سیستم، ویرایش ها و …
Log کامل فعالیت های کاربران با جزییات در حد دسترسی به هر صفحه از هر مدرک، ورود و خروج از سیستم، ویرایش ها و ...
داشبورد تحلیلی جامع از وضعیت اقدامات و جلسات و عملکرد افراد
داشبورد تحلیلی جامع از وضعیت اقدامات و جلسات و عملکرد افراد

ویژگی های فنی نرم افزار

تحت وب
تحت وب
امکان اتصال به سایر نرم افزارها با Web API و SQL View
امکان اتصال به سایر نرم افزارها با Web API و SQL View
امکان استفاده در PC، Tablet و Mobile
SQL
بانک اطلاعاتی SQL Server
ASP.net core , .net
ASP.net core , .net8

لیست ویژگی های نرم افزار

ویرایش محتوا
  • امکان تعریف مکان های برگزاری جلسات
  • امکان تعریف انواع جلسه
  • امکان تعریف سیستم کدینگ جلسات، فرمت خروجی صورتجلسه و ... به تفکیک نوع جلسه
  • امکان تعریف جلسات روی تقویم سازمانی و مدیریت آنها
  • امکان تعریف دستور جلسه، شرکت کنندگان، دبیر و رئیس جلسه، مکان جلسه و فایل پیوست برای هر جلسه به تفکیک
  • جلوگیری از ثبت جلسات موازی در یک ساعت و یک مکان
  • امکان الصاق فایل صوتی و تصویری مربوط به جلسه
  • ارسال دعوت نامه ایمیل و پیامک برای شرکت کنندگان و ارسال Notification به کارتابل جهت اطلاع ایشان
  • دریافت بازخورد نظر دعوت شده گان به جلسه پیش از جلسه جهت نهایی سازی دستور جلسه و یا تاریخ جلسه و ...
  • امکان تعریف اقدامات تصمیم گیری شده، مسئول اقدام و مهلت برای شخص و یا تیم
  • ثبت سوابق جلسات برگزار شده با قابلیت فیلترهای متنوع جهت جستجو و دریافت گزارش
  • امکان پی گیری مفاد جلسه با تنظیم هشدار اعلان به صورت خودکار
  • ارسال خودکار اقدامات تصمیم گیری شده در جلسه به کارتابل ذی ربط هر اقدام
  • امکان مشاهده روند پیشرفت اقدامات ارسال شده برای هر فرد با جزییات کامل
  • امکان ثبت حضور و غیاب دعوت شدگان به جلسه
  • امکان تعریف جلسات تکرار شونده نظیر جلسات روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه
  • انتقال خودکار اقدامات اجرایی و مصوبات تکمیل نشده به جلسه تکرار شونده بعدی
  • داشبورد و پنل گزارش ساز تحلیلی با قابلیت جستجو در جلسات و اقدامات اجرایی مصوب، تاخیرات و ...
ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.

پرسش های متداول

ویرایش محتوا

بله ، براساس نیاز مشتری امکان ارائه نرم افزار مدیریت همکاری تیمی به صورت on-premise ( نصب بروی سرور مشتری ) و یا ابری ( نصب بروی سرورهای E&E و یا روی اینترنت ) وجود دارد. 

ویرایش محتوا

در لایسنس on-premise کلیه حقوق بهره برداری از نرم افزار بدون محدودیت زمانی متعلق به خریدار نرم افزار می باشد.
اما تامین و نگهداری از زیرساخت شامل سرور ، تهیه بک آپ و نگهداری شبکه برعهده مشتری بوده و شرکت های سیستم های کارا و اثربخش صرفا ارئه دهنده خدمات پشتیبانی برای نرم افزار در مدت زمان اعتبار قرارداد خدمات پس از فروش می باشد.
اما در نسخه ابری تامین زیرساخت از جمله سرور ، شبکه ، تهیه بک آپ و مانیتورینگ به طورکامل توسط متخصصین شرکت سیستم های کارا و اثربخش انجام می پذیرد.
همانند هرنوع سیستم اجاره ای دیگر مادامی که هزینه اجاره ماهانه سرویس ابری توسط مشتری پرداخت می گردد ( ۲ ماه پیش پرداخت ) امکانات مربوط به سرویس ابری برقرار و ارئه می شود.
درصورت قطع پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ابتدا طی یک هفته سرویس یاد شده به صورت موقت قطع شده و در صورت عدم تمدید در مدت یاد شده کلیه اطلاعات به صورت خودکار از روی سرور حذف می شوند.