نرم افزار همکاری تیمی E&E TCS از ۳ نرم افزار مدیریت جلسات، نرم افزار مدیریت وظایف و نرم افزار مدیریت پروژه تشکیل شده است که به صورت یکپارچه در بستر کاربری و اطلاعاتی در اختیار کاربر نرم افزار، قرار گرفته است.
با استفاده از نرم افزار مدیریت جلسات E&E،جلسات سازمان خود را برنامه ریزی و تعریف کنید. نرم افزار مدیریت جلسات E&E تداخل احتمالی ساعت برگزاری جلسه در مورد محل برگزاری و نیز دعوت شدگان به جلسه را، به صورت خودکار کنترل می کند.تعریف دستور جلسه، زمان بندی برگزاری جلسه، پیوست فایل برای جلسه جهت ارسال برای شرکت کنندگان، ارسال دعوت به جلسه برای کلیه شرکت کنندگان به کارتابل کاربر، ارسال ایمیل و پیامک دعوت به جلسه شامل موضوع، تاریخ و محل برگزاری، از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت جلسات E&E می باشد.
در جریان برگزاری جلسه یا پس از آن، ثبت اقدامات اجرایی به همراه مهلت انجام و ارسال به کارتابل مسئولین اقدام، توسط دبیر جلسه صورت می گیرد. دبیر و رئیس جلسه می توانند روی تقویم سازمانی و یا لیست جلسات، از وضعیت درصد پیشرفت اقدامات، درصد پیشرفت کلی اقدامات جلسه، تاخیرات و … مطلع شوند.
از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت جلسات E&E، امکان تعریف جلسات تکرار شونده است. در این حالت جلسات بر اساس الگوی تعریف شده، به روزها، هفته ها، ماهها و … به صورت خودکار منتقل شده و اقدامات اجرایی تکمیل نشده نیز به صورت خودکار به جلسات بعدی منتقل می شود.
داشبورد عملکرد نرم افزار مدیریت جلسات، اطلاعات جامعی در خصوص نحوه عملکرد سازمان، واحد ها و پرسنل سازمان در خصوص اقدامات اجرایی محول شده، در اختیار مدیران ارشد سازمان و مدیر هر واحد به منظور مدیریت عملکرد زیرمجموعه خود، قرار می دهد.
نرم افزار مدیریت وظایف ابزار Task Managment یا Todo List سازمان شماست. با استفاده از این نرم افزار، برای خود و یا افراد زیرمجموعه خود، وظایف گوناگون را تعریف کرده و به کارتابل یکپارچه سازمانی آن ها ارجاع دهید. همچنین اطلاع رسانی لازم به صورت موازی با ارسال ایمیل و پیامک برای مسئولین انجام وظیفه تعریف شده ارسال می شود.
نمایش یکپارچه وظایف تعریف شده روی تقویم سازمانی ، امکان مدیریت بهتر انجام وظایف را به مدیران و مسئولین انجام وظیفه می دهد. امکان تعریف وظایف تکرار شونده، پیوست انواع فایل، تعریف مهلت زمانی، اعلان خودکار یادآوری و ارسال هشدار تاخیر به مسئول انجام وظیفه و شخص تعریف کننده و ارجاع دهنده وظیفه، از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت وظایف E&E است.
داشبورد عملکرد نرم افزار مدیریت وظایف، اطلاعات جامعی در خصوص نحوه عملکرد سازمان، واحد ها و پرسنل سازمان در خصوص وظایف محول شده، در اختیار مدیران ارشد سازمان و مدیر هر واحد به منظور مدیریت عملکرد زیرمجموعه خود، قرار می دهد.
بله ، براساس نیاز مشتری امکان ارائه نرم افزار مدیریت همکاری تیمی به صورت on-premise ( نصب بروی سرور مشتری ) و یا ابری ( نصب بروی سرورهای E&E و یا روی اینترنت ) وجود دارد.
در لایسنس on-premise کلیه حقوق بهره برداری از نرم افزار بدون محدودیت زمانی متعلق به خریدار نرم افزار می باشد.
اما تامین و نگهداری از زیرساخت شامل سرور ، تهیه بک آپ و نگهداری شبکه برعهده مشتری بوده و شرکت های سیستم های کارا و اثربخش صرفا ارئه دهنده خدمات پشتیبانی برای نرم افزار در مدت زمان اعتبار قرارداد خدمات پس از فروش می باشد.
اما در نسخه ابری تامین زیرساخت از جمله سرور ، شبکه ، تهیه بک آپ و مانیتورینگ به طورکامل توسط متخصصین شرکت سیستم های کارا و اثربخش انجام می پذیرد.
همانند هرنوع سیستم اجاره ای دیگر مادامی که هزینه اجاره ماهانه سرویس ابری توسط مشتری پرداخت می گردد ( ۲ ماه پیش پرداخت ) امکانات مربوط به سرویس ابری برقرار و ارئه می شود.
درصورت قطع پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ابتدا طی یک هفته سرویس یاد شده به صورت موقت قطع شده و در صورت عدم تمدید در مدت یاد شده کلیه اطلاعات به صورت خودکار از روی سرور حذف می شوند.
شرکت سیستم های کارا و اثربخش ، ارائه دهنده راهکارهای نرم افزاری مدیریتی در حوزه مدیریت کیفیت و سایر استانداردهای مدیریتی، اتوماسیون اداری ، آرشیو و مدیریت اسناد می باشد.
شبکه های اجتماعی
تماس با ما