نرم افزار مدیریت شاخص ها

E&E BI

نرم افزار مدیریت شاخص ها

نرم‌افزار مدیریت شاخص‌ها با تعریف انواع شاخص صعودی، نزولی و بینابینی امکان پایش دقیق عملکرد پروژه‌ها را فراهم می‌کند.در این نرم‌افزار، تعریف دوره اندازه‌گیری هر شاخص موجب نظم و دقت بیشتر در تحلیل‌های پروژه‌ای و شاخص‌های عملکردی  می‌شود.با قابلیت ارسال خودکار به کارتابل مسئول ثبت مقدار شاخص، مدیریت شاخص‌ها بدون تأخیر انجام می‌گیرد.
موتور گردش‌کار (Workflow Engine) فرآیند ثبت، تأیید و پیگیری را در چرخه پروژه بهینه کرده و در کنار آن نرم‌افزار KPI  و نرم‌افزار KPR  نقش مهمی در ارزیابی عملکرد دارند.
امکان ثبت تحلیل، نقاط قوت و ضعف به مدیران کمک می‌کند و ترکیب آن با نرم‌افزار OKR باعث هم‌راستایی اهداف کلان و عملیاتی می‌شود.
داشبورد مدیریت شاخص ها و امکانات نرم‌افزار BI ترند شاخص‌ها و گزارش‌های تحلیلی را به‌صورت لحظه‌ای نمایش می‌دهند.
مدیریت شاخص‌های تجمعی و اتصال به سیستم اقدام اصلاحی، کنترل شاخص‌های خارج از محدوده را تضمین می‌کند.
در نهایت، گزارشات متنوع، ایمپورت از اکسل و قابلیت‌های نرم‌افزار شاخص‌های عملکردی این راهکار را به ابزاری کامل برای پیمانکاری و مدیریت پروژه تبدیل می‌کند.

معرفی نرم افزار

ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.
ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.
ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.

نگاهی به نرم افزار مدیریت شاخص

ویژگی های عملکردی نرم افزار

پشتیبانی از مدل چند شرکتی با قابلیت عملکرد یکپارچه و یا جداگانه
پشتیبانی از مدل چند شرکتی با قابلیت عملکرد یکپارچه و یا جداگانه
امکان تعریف انواع شاخص KPI، KRI و ...
امکان تعریف انواع شاخص KPI، KRI و …
امکان تعریف هدف، محدوده پذیرش، نزولی، صعودی یا بینابینی، واحد اندازه گیری و … در شناسنامه هر شاخص
امکان تعریف هدف، محدوده پذیرش، نزولی، صعودی یا بینابینی، واحد اندازه گیری و ... در شناسنامه هر شاخص
امکان ثبت نتایج اندازه گیری دوره ای مقادیر شاخص ها با ارسال خودکار به کارتابل
امکان صدور اقدام اصلاحی برای شاخص های خارج از محدوده پذیرش و اقدام بهبود برای شاخص های در محدوده پذیرش
امکان صدور اقدام اصلاحی برای شاخص های خارج از محدوده پذیرش و اقدام بهبود برای شاخص های در محدوده پذیرش
داشبورد لحظه ای آخرین وضعیت شاخص ها
داشبورد لحظه ای آخرین وضعیت شاخص ها
داشبورد روند تغییرات شاخص ها

ویژگی های فنی نرم افزار

تحت وب
تحت وب
امکان اتصال به سایر نرم افزارها با Web API و SQL View
امکان اتصال به سایر نرم افزارها با Web API و SQL View
امکان استفاده در PC، Tablet و Mobile
امکان استفاده در PC، Tablet و Mobile
بانک اطلاعاتی SQL Server
SQL
ASP.net core , .net8
ASP.net core , .net

لیست ویژگی های نرم افزار

ویرایش محتوا
  • امکان تعریف انواع شاخص در سطوح تعریف شده معماری فرایند سازمان
  • تعریف مشخصات هر شاخص از جمله نام و کد، نزولی و صعودی و بینابینی، حد پایین و حد پذیرش و هدف، واحد اندازه گیری، فرمول محاسبه شاخص، مسئول ثبت دوره ای هر شاخص، دوره اندازه گیری سالانه، ۶ ماهه، فصلی، ماهانه، هفتگی، روزانه، توضیحات و ...
  • امکان تعریف گردش کار ثبت نتایج اندازه گیری، ثبت نقاط قوت و ضعف و تحلیل و تایید نتایج و ارسال خودکار شاخص به کارتابل افراد ذیربط در سررسید
  • امکان ثبت فایل پیوست مربوط به جزییات اندازه گیری شاخص توسط مسئول ثبت دوره ای نتایج اندازه گیری شاخص
  • امکان الزام به ثبت اقدام اصلاحی برای شاخص هایی که مقدار اندازه گیری آن ها خارج از محدوده پذیرش باشد
  • امکان ثبت سوایق شاخص ها (برای ثبت سوابقی که پیش از دوره سیستمی شدن، اندازه گیری شده)
  • امکان ردیابی و دریافت گزارش از وضعیت درخواست های اندازه گیری شاخص ها با فیلتر های متنوع زمانی، نوع شاخص، فرایند، واحد سازمانی و ...
  • داشبورد لحظه ای شاخص ها به تفکیک واحد ها و فرایند های سازمان
  • داشبورد روند شاخص ها به تفکیک واحد ها و فرایندهای سازمان

پرسش های متداول

ویرایش محتوا

بله ، براساس نیاز مشتری امکان ارائه نرم افزار مدیریت شاخص ها به صورت on-premise ( نصب بروی سرور مشتری ) و یا ابری ( نصب بروی سرورهای E&E و یا روی اینترنت ) وجود دارد. 

ویرایش محتوا

در لایسنس on-premise کلیه حقوق بهره برداری از نرم افزار بدون محدودیت زمانی متعلق به خریدار نرم افزار می باشد.
اما تامین و نگهداری از زیرساخت شامل سرور ، تهیه بک آپ و نگهداری شبکه برعهده مشتری بوده و شرکت های سیستم های کارا و اثربخش صرفا ارئه دهنده خدمات پشتیبانی برای نرم افزار در مدت زمان اعتبار قرارداد خدمات پس از فروش می باشد.
اما در نسخه ابری تامین زیرساخت از جمله سرور ، شبکه ، تهیه بک آپ و مانیتورینگ به طورکامل توسط متخصصین شرکت سیستم های کارا و اثربخش انجام می پذیرد.
همانند هرنوع سیستم اجاره ای دیگر مادامی که هزینه اجاره ماهانه سرویس ابری توسط مشتری پرداخت می گردد ( ۲ ماه پیش پرداخت ) امکانات مربوط به سرویس ابری برقرار و ارئه می شود.
درصورت قطع پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ابتدا طی یک هفته سرویس یاد شده به صورت موقت قطع شده و در صورت عدم تمدید در مدت یاد شده کلیه اطلاعات به صورت خودکار از روی سرور حذف می شوند.